De GeniaalLokaal uitdaging is beëindigd!

Dank voor alle inspirerende aanmeldingen! Gave ondernemende ideeën zijn binnengekomen en zullen door onze jury worden beoordeeld. Nog even afwachten

Geniale plannen van mede-ondernemers

  • “Ik bezorg nu elke dag koffie bij 100 thuiskantoren."

  • “Wij bezorgen onze bestellingen met de bakfiets"

  • “Maandagochtend knip ik bij oudere klanten thuis."

De experts beslissen

In de GeniaalLokaal campagne van Visa en De Ondernemer beslist een jury van specialisten over de 15 beste plannen. Onze retail- en marketingexperts buigen zich over elke inzending en evalueren de vindingrijkheid van het plan en het toekomstige potentieel voor uw bedrijf.

  • Daniel van Delft

    Country Manager Visa Nederland

  • Merle A. Meier-Holsten

    Hoofd Marketing Centraal Europa Visa

  • Gerard van den Broek

    Directeur
    De Ondernemer

Veelgestelde vragen

De GeniaalLokaal campagne is een initiatief van Visa, de aanbieder van betaaltechnologie.
De campagne is gericht op kleine bedrijven: alle winkeleigenaren, gastronomen, zelfstandigen, dienstverleners en culturele werkers in heel Nederland met minder dan 50 werknemers kunnen deelnemen. Als u niet zelf de oprichter of aandeelhouder van het bedrijf bent, heeft u toestemming nodig van de directie. De gedetailleerde voorwaarden vindt u hier.
Uit alle deelnemers kiest de jury 15 hoofdprijswinnaars, die elk een online campagne voor hun eigen bedrijf winnen. Dit is inclusief uw advertentie op Facebook en Instagram ter waarde van €2.000 om nieuwe en bestaande klanten in de directe omgeving van uw bedrijf te bereiken. Daarnaast is er voor 15 winnaars een pakket van 3 online retail events van Retailtrends te winnen.

Nog een geniaal plan voor uw zaak ?

Steeds meer klanten zeggen “ik betaal met Visa”, maar ook voor u en uw zaak is Visa makkelijk, eenvoudig en veilig.